Els Castellers de Berga van rebre el ‘no’ de l’Ajuntament de Berga al permís que demanaven per poder obrir el Cine Catalunya per Patum i oferir servei de bar. El gerro d’aigua freda va arribar el migdia de dimecres de Corpus i la colla va idear un festival de cinema clàssic per poder obrir fins diumenge a la nit. La solució va ser excepcional i ara, passada la Patum, l’entitat busca la manera de regularitzar la seva situació al cine. En aquest número de l’Aquí Berguedà, analitzem el problema amb el president, Ignasi Ballús.
Els símbols grocs clamen a la plaça per la llibertat dels presos polítics, i al balcó, hi seuen els primers guanyadors del sorteig.
Ajuntaments, Consell i propietaris dels terrenys acorden unes ordenances per perseguir actituds incíviques.
La central tèrmica de Cercs es convertirà durant sis caps de setmana de tardor en el quart parc de l’horror d’Europa.
La segona edició dels guardons de l’Entre Rivals de l’Aquí Berguedà premiaran els esportistes de la comarca.
Les Festes de la Baronia de Pinós fan entrar el municipi al túnel del temps per recrear una època d’esplendor a Bagà.
En aquest número no hi falten les seccions del Sortim, immobiliària, els classificats, passatemps, els articles de Xavi Rosiñol i Xavier Gual, la notícia de Berguedà Online, la Fígulspèdia, l’acudit del KAP i el Rum-rum.